predstavitev       kontakt       poslovalnice       splošni pogoji       informacije      
BONUS KLUB INFORMACIJE
info@bonus.si 02/ 229 75 30
BONUS INFO CENTER       tel: 02/ 229-75-30       e-mail: info@bonus.si
predstavitev       kontakt       poslovalnice       splošni pogoji       informacije       skupine
KAKO REZERVIRATI?
"FIRST MINUTE" POPUSTI (ZGODNJA REZERVACIJA, AKCIJE …)
V Ultra first minute ponudbi so popusti za zgodnjo rezervacijo že odšteti.

Vsem strankam, ki opravijo rezervacijo aranžmaja iz UFM Jadran 2019 ponudbe do 31.12.2018 priznamo še 5% popusta. Popust velja za
gotovinsko plačilo ali nakazilo na TRR, ne velja pa za plačilo s plačilnimi karticami. Popust je možno koristiti pod pogojem, da je tudi končno
plačilo kasneje izvedeno na enak način (plačilo s kartico torej ni mogoče). Ob rezervaciji med 1.1.2019 in 31.1.2019 vam priznamo 4% popusta,
veljajo zgoraj navedeni pogoji. Plačilo aranžmajev je sicer možno s plačilnimi karticami, a se v tem primeru ob rezervaciji do 31.12. obračuna 3%
popusta, ob rezervaciji med 1.1. in 31.1. pa 2% popusta.

DODATNI POPUST ZA PLAČILO 50% AKONTACIJE ALI PLAČILO V CELOTI
Za izvedbo rezervacije je potrebno poravnati akontacijo v višini 30% celotnega aranžmaja.
V primeru, da ob rezervaciji poravnate 50% akontacije, vam priznamo še 2% dodatnega popusta.
V primeru, da ob rezervaciji poravnate celotni znesek aranžmaja, vam priznamo 3% dodatnega popusta.

OBJEKTI Z OZNAKO BONUS - DODATEN POPUST
V UFM ponudbi je več kot 40 objektov, kjer vam ob rezervaciji takoj obračunamo dodaten popust. Višina le tega je med 3% in 13%, točen izračun
pa vam pripravimo v pisni ponudbi ali tik pred rezervacijo.

AKCIJSKI POPUSTI (7=6, Senior popust …)
V nekaterih objektih so za različne datume prihodov na voljo posebni akcijski popusti, navedeni kot 7=6, 14=12 itd. Takšen popust pomeni, da
npr. letujete 7 dni, plačate pa le 6 dni počitnic. Popuste upoštevamo ob rezervaciji.

BREZPLAČNE POČITNICE ZA OTROKE IN OTROŠKI POPUSTI
V izbranih terminih in objektih, predstavljenih v našem katalogu, so posebej označeni popusti in ugodnosti za otroke in najstnike, ki ponekod
celo do 15. leta bivajo brezplačno (v spremstvu dveh odraslih oseb). Še posebej je potrebno pohiteti z rezervacijo družinskih sob, saj jih v hotelih
ni veliko. V njih otroci velikokrat bivajo brezplačno.
Posebni popusti za otroke so vedno določeni s posameznim programom turističnega aranžmaja ali potovanja in veljajo do določene starosti
otroka. Na primer: popust za otroke do 12. leta velja, če otrok na dan pričetka dopusta (letovanja) še ni dopolnil dvanajst let.

OBROČNO ODPLAČEVANJE
Vse aranžmaje iz Bonusove kataloške ponudbe je možno plačati tudi na obroke. Ob prijavi se poravna akontacija v višini 30%, prijavnina 12 € in
morebitno zavarovanje rizika odpovedi. Preostanek je mogoče poravnati:
1. Na obroke s čeki do konca leta (9 obrokov brez obresti). Izpolnjene čeke je potrebno predložiti najkasneje mesec dni po prijavi.
2. S plačilnimi karticami NLB MasterCard, Visa in Karanta na obroke do konca leta. Višina plačila je pri posamezni stranki omejena z
razpoložljivim limitom porabe na kartici. Do treh obrokov ni stroškov, od 4 do 6 obrokov je administrativni strošek 11€, od 7 do 11
obrokov 22€.
3. Z Erste Card (Diners) je možno plačilo na 6 obrokov. Pri tem bo obračunanih 3 % administrativnih stroškov.

KATEGORIZACIJA
Ob imenih hotelov je označena kategorizacija. V preteklih letih je bilo na Hrvaškem mnogo objektov delno ali popolnoma prenovljenih, zaradi
česar se jim je kategorizacija dvignila na 3 ali celo 4 zvezdice. Iz leta v leto se oži izbor objektov nižje kategorije oziroma nižjega cenovnega
razreda, pravočasna rezervacija pa postaja še toliko bolj pomembna.

Veljavna kategorizacija na Hrvaškem še vedno dopušča velike razlike med objekti z enako kategorijo. Nekateri hoteli so zelo lepo opremljeni,
vendar zaradi malenkosti (kvadratura sob ali bazena) ne dobijo višje kategorije. Kategorizacija ustreza veljavni kategoriji v decembru 2015.
Lahko se zgodi, da se sčasoma kateremu od objektov kategorizacija spremeni (navzgor ali navzdol). Te spremembe so odvisne od uvajanja
novih hotelskih standardov, zato turistična agencija Bonus ne prevzema odgovornosti za spremembo kategorije.

KAKO DO REZERVACIJE?

Potniki lahko turistični aranžma rezervirajo v:

- poslovalnicah Bonus Turistične agencije v Mariboru in Celju;
- preko spleta - na www.bonus.si oziroma po e-mailu info@bonus.si,
- v pooblaščenih agencijah širom Slovenije.

Ob prijavi se plača akontacija v višini 30% cene aranžmaja in prijavnina v višini 13 €. Ob rezervaciji lahko vplačate tudi zavarovanje stroška
odpovedi turističnega potovanja, ki ga sklepamo za zavarovalnico Adriatic Slovenica Zavarovalna družba d.d. po pogodbi K-TUR-BON/16a.
Zavarovanje velja v primeru odpovedi zaradi bolezni, smrti ali nesreče potnika, vplača pa se v višini 3% cene aranžmaja. Preostanek je potrebno
poravnati najkasneje 10 dni pred odhodom.

KAJ VKLJUČUJEJO CENE?
Vključujejo dnevne storitev za polpenzion, polni penzion, all inclusive, nočitev z zajtrkom ali najem. Veljajo na osebo v dvoposteljni sobi, razen
pri apartmajih, kjer veljajo za najem celotnega apartmaja. Turistična pristojbina večinoma ni vključena v ceno in je navedena v rubriki doplačila.
Vse cene v katalogu so v EUR.

MENJAVE GOSTOV, 10 ali 11 DNEVNE POČITNICE
Menjave gostov so v katalogu navedene za vsak objekt posebej. V večini objektov so ob sobotah, nedeljah ali sredah, ponekod pa tudi vsak dan.
V mnogih objektih je možno rezervirati 10 ali 11 dnevne počitnice. V tem primeru so menjave gostov ob sredah in sobotah (ali nedeljah). Pri
tako izbranih terminih je še posebej pomembno, da se za rezervacijo odločite čim prej.

MINIMALNO BIVANJE
Minimalno bivanje pomeni, da se v primeru krajšega bivanja od minimalnega števila nočitev cena zviša za določen odstotek, ki ga določi
hotelsko podjetje.

PONUDBA IZVEN POLETNEGA KATALOGA (PRVI MAJ, MEDITERAN, POTOVANJA …)

Ne glede na to, da se je naša agencija specializirala za Jadran, se ukvarjamo tudi z vsemi ostalimi počitniškimi destinacijami, izleti, eksotičnimi
potovanji, križarjenji, letalskimi vozovnicami in ostalo ponudbo ter svetovanjem. Počitniške aranžmaje na Mediteranu ponujamo v organizaciji
preverjenih partnerjev (Kompas, Palma, Oasis Tours, Sajko, Vard, Avantura, Cruisse & Ferry, Intelekta, Sonček, ETI …). Prav tako sodelujemo tudi 
z večjimi tujimi organizatorji  kot so TUI, Gulet, Dertour, Schauinsland, FTI, ITS Billa Reisen, BigX-tra Touristik, Alltours, Neckermann, Meier's
Weltreisen in drugi. Ponudnikov je veliko in s pomočjo le-teh najdemo najugodnejšo ponudbo, ki najbolj ustreza željam naših strank.

DOBRO JE VEDETI:

Namestitev v sobe oz. apartmaje je možna ob 14. uri ali kasneje. Zadnji dan je potrebno sobe oz. apartmaje zapustiti do 10. ure, razen
kjer je navedeno drugače. Zaradi povečanega števila gostov ob sobotah se lahko zgodi, da pri namestitvi v sobe prihaja do zamud. Zaradi gneče
na cesti se vse več gostov odloča, da na počitnice odpotujejo dan prej. Zaradi tega se oglasijo na recepciji že v jutranjih urah na dan nastanitve.
Opozarjamo, da so hotelske sobe v tem času še zasedene z drugimi gosti in da se tako zgodaj (razen izjem), ni mogoče namestiti.
• Hotelska podjetja imajo hišna pravila, objavljena v svojih objektih. Prosimo vas, da jih upoštevate.
• Večina objektov ima na recepciji sef, v katerem bodo denar, dokumenti in dragocenosti na varnem. Hotelske organizacije ne prevzemajo
odgovornosti za stvari, ki jih gosti pustijo v sobah ali apartmajih. Prav tako te odgovornosti ne prevzema turistična agencija Bonus. Priporočamo
vam, da uporabite hotelski sef. Storitev se plača na recepciji objekta.
Notranji bazeni so julija in avgusta v večini hotelov zaprti.
• V apartmaju lahko biva le toliko oseb, kolikor je na voljo ležišč. Vsak otrok mora imeti svoje ležišče, razen, če je v ceniku določeno
drugače. Cena najema vključuje: uporabo posteljnine, brisač (menjava enkrat tedensko), porabo vode, elektrike, končno čiščenje … Apartmaji so
opremljeni s posodo in priborom za ustrezno število oseb. Priporočamo, da s seboj vzamete kuhinjske krpe in nekaj dodatnih brisač.
• Z željo, da vam pomagamo preživeti prijetne počitnice, smo za vas zbrali kopico informacij o objektih in krajih kjer stojijo. Pri izdelavi
kataloga smo upoštevali podatke, zbrane do 20.10.2017. Če bi kasneje zaradi obnove (ali podobnih vzrokov) katerega izmed izbranih objektov
prišlo do odstopanj, bomo poskrbeli za dodatne informacije, ki vam bodo na voljo na naših prodajnih mestih.
• Slovenski državljani lahko v Republiko Hrvaško vstopajo z osebno izkaznico ali potnim listom in tam na podlagi tega dokumenta bivajo
tri mesece. Za potovanje v BIH je sicer zahtevan potni list, vendar lahko v Neum potujete z veljavno osebno izkaznico. Vse informacije o
potovanjih v ostale države sveta najdete na portalu Ministrstva za zunanje zadeve RS.

SPREMEMBE REZERVACIJ
Sprememba rezervacije je možna do 30 dni pred odhodom. Sprememba rezervacije je sprememba imena, vrste sobe ali apartmaja, termina.
Strošek spremembe znaša 15 €. Odpoved rezervacije ni sprememba rezervacije.

REKLAMACIJE
V primeru, da s storitvami niste zadovoljni, jih OBVEZNO reklamirajte že na recepciji hotela ali apartmajev in ne šele po vrnitvi domov. Če
nepravilnosti ni mogoče odpraviti, od hotelirja zahtevajte pisno potrditev pomanjkljivosti. Na osnovi te lahko v zakonsko določenem roku vložite
pisno pritožbo.