BONUS INFO CENTER       tel: 02/ 229-75-30       e-mail: info@bonus.si
predstavitev       kontakt       poslovalnice       splošni pogoji       informacije       skupine
 
 
predstavitev       kontakt       poslovalnice       splošni pogoji       informacije      
BONUS KLUB INFORMACIJE
info@bonus.si 02/ 229 75 30
INFORMACIJE
LEGENDA:
NZ - nočitev z zajtrkom
PP - polpenzion
AI - all inclusive
AI light - all inclusive light (ožji obseg)
N- najem apartmaja
K - klima
B - balkon
TER - terasa
B/TER - balkon ali terasa
M - soba obrnjena na morsko stran
M/P - morska ali park stran
P - soba obrnjena proti parku
TV - sprejem satelitskega televizijskega programa
H - hotel
APP - apartma
BGW - bungalov
DEP. - depandansa
TT - turistična pristojbina
STD - studio
N - novi ali obnovljeni del objekta
/suita - večja soba
/sup - superior soba - boljša oprema
/stan, basic - standardna soba
1/1 - enoposteljna soba
1/2 - dvoposteljna soba
1/2+1 - dvoposteljna soba z dodatnim ležiščem
1/2+2 - dvoposteljna soba z dvema dodatnima ležiščema ali enim dodatnim ležiščem za dva otroka
2/2 družinska soba - dve povezani sobi
fr. lež. - francosko ležišče
PEN. - penzion
TN - turistično naselje
HN - hotelsko naselje
MH - mobilna hiška
POPUST ZA ZGODNJO REZERVACIJO - DO 25%
V večini objektov so razpisani popusti za zgodnjo rezervacijo. Določeni so v katalogu, za vsak objekt posebej (v višini od 5% do 25%) in veljajo za objekte,
navedene v katalogu (npr. do 28.2., 31.3., 30.4. ali 31.5.).

»BONUS ZVESTOBE« za rezervacije do 28.2.
»BONUS ZVESTOBE« je dodaten 3% popust za rezervacije iz kataloga »Poletje«, ki so narejene najkasneje do 28. februarja. Uveljavljajo ga vsi, ki so potovali z
Bonusom ali se brezplačno včlanijo v Bonusov klub ugodnosti ter rezervacijo opravijo v Bonusovih poslovalnicah (osebno, po telefonu ali s pomočjo spleta).
Bonus zvestobe je moč uveljavljati ob pogoju, da stranka ob rezervaciji vplača akontacijo v višini 30% zneska aranžmaja. 3% popust velja ob gotovinskem plačilu
ali ob nakazilu na TRR. Bonus zvestobe je moč uveljavljati pri rezervaciji večine objektov iz kataloga Poletje (razen kjer je drugače navedeno). Velja ob
minimalnem bivanju 7 dni.

BONUSOV KLUB UGODNOSTI
Bonusov klub ugodnosti članu omogoča vrsto različnih ugodnosti (bonus zvestobe, dodatni popusti na določene počitniške aranžmaje, ugodnejši plačilni pogoji,
prednost pri rezervaciji klubskih izletov, obveščanje o akcijskih ponudbah …). Ugodnosti so spremenljive skozi čas, za njihovo uveljavitev pa je nujna včlanitev v
Bonusov klub ugodnosti. Pregled ugodnosti je članom kluba na razpolago v poslovalnicah Bonus turistične agencije ali na Bonusovi spletni strani.

KOMBINIRANJE POPUSTOV
V primeru, da so izpolnjeni pogoji za zgodnjo rezervacijo, »Bonus zvestobe« in popust za  Bonusov klub ugodnosti, se obračunajo vsi popusti. Popust za
zgodnjo rezervacijo, t.i. »Early booking popust«, »Bonus zvestobe« in popust za člane »Bonusovega kluba ugodnosti« veljajo izključno za bivanje v
dolžini minimalnega števila dni bivanja (oziroma v skladu z dodatnimi omejitvami).

AKCIJSKI POPUSTI (7=6, 14=12 …)
-V nekaterih objektih so za različne datume prihodov na voljo posebni akcijski popusti, navedeni kot 7=6, 14=12 itd. Takšen popust pomeni, da npr. letujete 7 dni,
plačate pa le 6 dni počitnic. Praviloma velja, da akcija, npr. 7=6, izključuje popust za zgodnjo rezervacijo. V tem primeru strankam obračunamo tisto
akcijo, ki jim prinese več ugodnosti. V primerih, ko veljata tako akcija kot popust za zgodnjo rezervacijo, je to v tabeli posebej navedeno. V primeru, da sta v tabeli
navedena popust za zgodnjo rezervacijo in akcija, pa ni posebej napisano, da veljata oba, velja le večji od navedenih popustov.

BREZPLAČNE POČITNICE ZA OTROKE IN OTROŠKI POPUSTI
V izbranih terminih in objektih, predstavljenih v našem katalogu, so posebej označeni popusti in ugodnosti za otroke in najstnike, ki ponekod celo do 16. leta
bivajo brezplačno (v spremstvu dveh odraslih oseb). Še posebej je potrebno pohiteti z rezervacijo družinskih sob, saj jih v hotelih ni veliko. V njih otroci velikokrat
bivajo brezplačno.
Posebni popusti za otroke so vedno določeni s posameznim programom turističnega aranžmaja ali potovanja in veljajo do določene starosti otroka. Na primer:
popust za otroke do 12. leta velja, če otrok na dan pričetka letovanja še ni dopolnil dvanajst let.

OBROČNO ODPLAČEVANJE
Vse aranžmaje iz kataloga »Poletje« je možno plačati tudi na obroke. Ob prijavi se poravna akontacija v višini 30%, prijavnina 14 € in morebitno zavarovanje rizika
odpovedi. Preostanek je mogoče poravnati:
S kreditnimi karticami MasterCard, Visa in Karanta (preverite v svoji banki).
S plačilnimi karticami NLB MasterCard, Visa in Karanta na obroke do konca leta. Višina plačila je pri posamezni stranki omejena z razpoložljivim limitom
porabe. Najnižji obrok je 50€.
Z Erste Card (Diners) je možno plačilo na 6 obrokov. Pri tem bodo obračunani  administrativni stroški (informacije v agenciji). Najnižji obrok je 50€.

KATEGORIZACIJA
Ob imenih nastanitev je označena kategorizacija v skladu z uradno nacionalno kategorizacijo v posameznih državah, veljavno v času izdaje programa, na katero
kot organizator nimamo vpliva. Pri tem je treba upoštevati, da merila kategorizacije v nekaterih turističnih destinacijah bistveno odstopajo od meril, ki veljajo v
Republiki Sloveniji oziroma v večini zahodnoevropskih držav, zato se v teh državah priporoča rezervacija nastanitve višje kategorije.
V preteklih letih je bilo na Hrvaškem mnogo objektov delno ali popolnoma prenovljenih, zaradi česar se jim je kategorizacija dvignila na 3, 4 ali celo 5 zvezdic. Iz
leta v leto se oži izbor objektov nižje kategorije oziroma nižjega cenovnega razreda, pravočasna rezervacija pa postaja še toliko bolj pomembna.
Veljavna kategorizacija na Hrvaškem še vedno dopušča velike razlike med objekti z enako kategorijo. Nekateri hoteli so zelo lepo opremljeni, vendar zaradi
malenkosti (kvadratura sob ali bazena) ne dobijo višje kategorije. Kategorizacija ustreza veljavni kategoriji v decembru 2018. Lahko se zgodi, da se sčasoma
kateremu od objektov kategorizacija spremeni (navzgor ali navzdol).

KAKO DO REZERVACIJE?
Potniki lahko turistični aranžma rezervirajo v:

- poslovalnicah Bonus Turistične agencije v Mariboru in Celju;
- preko spleta - na Bonusovi spletni strani oziroma po elektronski pošti.
- v pooblaščenih agencijah po Sloveniji.

Ob prijavi se plača akontacija v višini 30% cene aranžmaja in prijavnina v višini 14 €. Ob rezervaciji lahko vplačate tudi zavarovanje stroška odpovedi turističnega
potovanja, ki ga sklepamo za zavarovalnico Adriatic Slovenica Zavarovalna družba d.d. po pogodbi K-TUR-BON/18. Zavarovanje velja v primeru odpovedi zaradi
nezgode, smrti ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja potnika, vplača pa se v višini 3% cene aranžmaja. Preostanek je potrebno poravnati
najkasneje 10 dni pred odhodom.

KAJ VKLJUČUJEJO CENE?
Vključujejo dnevne storitev za polpenzion, polni penzion, all inclusive, nočitev z zajtrkom ali najem. Veljajo na osebo v dvoposteljni sobi, razen pri apartmajih, kjer
veljajo za najem celotnega apartmaja. Turistična pristojbina večinoma ni vključena v ceno in je navedena v rubriki doplačila. Vse cene v katalogu so v EUR.

MENJAVE GOSTOV, 10 ali 11 DNEVNE POČITNICE
Menjave gostov so v katalogu navedene za vsak objekt posebej. V večini objektov so ob sobotah, nedeljah ali sredah, ponekod pa tudi vsak dan.
V mnogih objektih je možno rezervirati 10 ali 11 dnevne počitnice. V tem primeru so menjave gostov ob sredah in sobotah (ali nedeljah). Pri tako izbranih terminih
je še posebej pomembno, da se za rezervacijo odločite čim prej.

MINIMALNO BIVANJE
Minimalno bivanje pomeni, da se v primeru krajšega bivanja od minimalnega števila nočitev cena zviša za določen odstotek, ki ga določi hotelsko podjetje.

PONUDBA IZVEN POLETNEGA KATALOGA (PRVI MAJ, MEDITERAN, POTOVANJA …)
Ne glede na to, da je naša agencija specializirana za Jadran, ponujamo tudi potovanja na ostale počitniške destinacije, izlete, eksotična potovanja, križarjenja,
letalske vozovnice,… Počitniške aranžmaje na Mediteranu ponujamo v organizaciji preverjenih partnerjev (Kompas, Palma, Sonček, ETI, Oasis Tours, Sajko,
Cruisse & Ferry, Intelekta …). Prav tako sodelujemo tudi  z večjimi tujimi organizatorji kot so TUI, Dertour, Schauinsland, FTI, ITS Billa Reisen, 5VFlug, BigX-tra
Touristik, Neckermann, Meier's Weltreisen in drugi. Ponudnikov je veliko in s pomočjo le-teh najdemo najugodnejšo ponudbo, ki najbolj ustreza željam naših
strank.

DOBRO JE VEDETI:
Namestitev v sobe oz. apartmaje je možna ob 14. uri ali kasneje. Zadnji dan je potrebno sobe oz. apartmaje zapustiti do 10. ure, razen kjer je navedeno drugače.
Zaradi povečanega števila gostov ob sobotah se lahko zgodi, da pri namestitvi v sobe prihaja do zamud. Zaradi gneče na cesti se vse več gostov odloča, da na
počitnice odpotujejo dan prej. Zaradi tega se oglasijo na recepciji že v jutranjih urah na dan nastanitve. Opozarjamo, da so hotelske sobe v tem času še zasedene
z drugimi gosti in da se tako zgodaj (razen izjem), ni mogoče namestiti.
Hotelska podjetja imajo hišna pravila, objavljena v svojih objektih. Prosimo vas, da jih upoštevate.
Večina objektov ima na recepciji sef, v katerem bodo denar, dokumenti in dragocenosti na varnem. Hotelske organizacije ne prevzemajo odgovornosti za stvari, ki
jih gosti pustijo v sobah ali apartmajih. Prav tako te odgovornosti ne prevzema turistična agencija Bonus. Priporočamo vam, da uporabite hotelski sef. Storitev se
plača na recepciji objekta.
Notranji bazeni so julija in avgusta v večini hotelov zaprti.
V apartmaju lahko biva le toliko oseb, kolikor je na voljo ležišč. Vsak otrok mora imeti svoje ležišče, razen, če je v ceniku določeno drugače. Cena najema
vključuje: uporabo posteljnine, brisač (menjava enkrat tedensko), porabo vode, elektrike, končno čiščenje … Apartmaji so opremljeni s posodo in priborom za
ustrezno število oseb. Priporočamo, da s seboj vzamete kuhinjske krpe in nekaj dodatnih brisač.
Z željo, da vam pomagamo preživeti prijetne počitnice, smo za vas zbrali kopico informacij o objektih in krajih kjer stojijo. Pri izdelavi kataloga smo upoštevali
podatke, zbrane do 20.1.2019. Če bi kasneje zaradi obnove (ali podobnih vzrokov) katerega izmed izbranih objektov prišlo do odstopanj, bomo poskrbeli za
dodatne informacije, ki vam bodo na voljo na naših prodajnih mestih.
Slovenski državljani lahko v Republiko Hrvaško in v BiH vstopajo z osebno izkaznico ali potnim listom in tam na podlagi tega dokumenta bivajo tri mesece. Vse
informacije o potovanjih v ostale države sveta najdete na portalu Ministrstva za zunanje zadeve RS.

SPLETNE REZERVACIJE
Rezervacijo lahko uredite s pomočjo spleta. Iz ponudbe izberete objekt ter termin letovanja, pošljete povpraševanje, mi pa vam pošljemo pisno ponudbo. Le-to
potrdite, nato pa nam sporočite še imena in rojstne datume oseb, ki bodo letovale. Po opravljeni opcijski rezervaciji je potrebno na transakcijski račun agencije
Bonus odprt pri Novi KBM:
TRR: IBAN SI56 0412 2011 0347 565 najkasneje v 24 urah od naročila poravnati akontacijo, ki znaša najmanj 30% skupnega zneska. Potrdilo o nakazilu nam
pošljete po elektronski pošti (izpisek e-bančništva), mi pa vam po
prejetem vplačilu pošljemo vaš izvod prijavnice po pošti. Najkasneje deset dni pred odhodom poravnate preostali znesek aranžmaja, potrdilo nam dostavite na
enak način kot ob rezervaciji. Voucher boste nato dobili po pošti.
TELEFONSKE REZERVACIJE:  02/229-75-30 ali 02/229-75-32
Svojo rezervacijo lahko uredite tudi po telefonu v centrali v Mariboru. Ko se odločite za izbrano destinacijo, nam jo sporočite skupaj z izbranim terminom letovanja,
ter imeni in rojstnimi datumi oseb, ki bodo letovali. Po opravljeni rezervaciji, je potrebno na transakcijski račun agencije odprt pri Novi KBM:
TRR: IBAN SI56 0412 2011 0347 565, najkasneje v 24 urah od naročila poravnati akontacijo, ki znaša najmanj 30% skupnega zneska. Potrdilo o nakazilu nam
pošljete na dogovorjeni elektronski naslov, če plačujete preko elektronskega bančništva, mi pa vam bomo po prejetem vplačilu poslali prijavnico po pošti. Prav
tako je potrebno najkasneje deset dni pred odhodom poravnati preostali znesek in potrdilo o plačilu poslati po elektronski pošti. Voucher boste dobili po pošti, ko
je znesek aranžmaja v celoti poravnan.

SPREMEMBE REZERVACIJ
Sprememba rezervacije je možna do 30 dni pred odhodom. Sprememba rezervacije je sprememba imena, vrste sobe ali apartmaja, termina. Strošek spremembe
znaša 15 €. Odpoved rezervacije ni sprememba rezervacije.

REKLAMACIJE
V primeru, da s storitvami niste zadovoljni, jih OBVEZNO reklamirajte že na recepciji hotela ali apartmajev in ne šele po vrnitvi domov. Če nepravilnosti ni mogoče
odpraviti, od hotelirja zahtevajte pisno potrditev pomanjkljivosti. Na osnovi te lahko v zakonsko določenem roku vložite pisno pritožbo.


SPLOŠNI POGOJI
So sestavni del vseh naših programov. Natisnjeni so na zadnji strani v našem katalogu, na voljo so tudi v vseh naših poslovalnicah in na naši spletni strani
HYPERLINK "http://www.bonus.si" www.bonus.si.

Trudili smo se, da v katalogu in na spletni strani ni napak. Kljub temu je možno, da se nam je ob velikem številu podatkov kakšna prikradla. Ob
rezervaciji vas bomo na takšno napako opozorili. Za morebitne napake se vam iskreno opravičujemo.