BONUS INFO CENTER       tel: 02/ 229-75-30       e-mail: info@bonus.si
predstavitev       kontakt       poslovalnice       splošni pogoji       informacije       skupine
 
 
predstavitev       kontakt       poslovalnice       splošni pogoji       informacije      
BONUS KLUB INFORMACIJE
info@bonus.si 02/ 229 75 30
INFORMACIJE
LEGENDA:
NZ - nočitev z zajtrkom
PP - polpenzion
AI - all inclusive
AI light - all inclusive light (ožji obseg)
N- najem apartmaja
K - klima
B - balkon
TER - terasa
B/TER - balkon ali terasa
M - soba obrnjena na morsko stran
M/P - morska ali park stran
P - soba obrnjena proti parku
TV - sprejem satelitskega televizijskega programa
H - hotel
APP - apartma
BGW - bungalov
DEP. - depandansa
TT - turistična pristojbina
STD - studio
N - novi ali obnovljeni del objekta
/suita - večja soba
/sup - superior soba - boljša oprema
/stan, basic - standardna soba
1/1 - enoposteljna soba
1/2 - dvoposteljna soba
1/2+1 - dvoposteljna soba z dodatnim ležiščem
1/2+2 - dvoposteljna soba z dvema dodatnima ležiščema ali enim dodatnim ležiščem za dva otroka
2/2 družinska soba - dve povezani sobi
fr. lež. - francosko ležišče
PEN. - penzion
TN - turistično naselje
HN - hotelsko naselje
MH - mobilna hiška
"FIRST MINUTE" POPUSTI (ZGODNJA REZERVACIJA, BONUS ZVESTOBE, KLUB, AKCIJE ...)
V večini objektov so razpisani popusti za zgodnjo rezervacijo in različne akcije, hkrati pa našim strankam podarjamo še tako imenovani bonus zvestobe. Zaradi lažje preglednosti smo vse te navedene popuste že všteli v tabele v First minute katalogu Jadran 2019 oziroma na naši spletni strani.

BONUSOV KLUB UGODNOSTI
Bonusov klub ugodnosti članu omogoča vrsto različnih ugodnosti (dodatni popusti na določene počitniške aranžmaje, ugodnejši plačilni pogoji, prednost pri rezervaciji klubskih izletov, obveščanje o akcijskih ponudbah …). Ugodnosti so spremenljive skozi čas, za njihovo uveljavitev pa je nujna včlanitev v Bonusov klub ugodnosti. Pregled ugodnosti je članom kluba na razpolago v poslovalnicah Bonus turistične agencije ali na Bonusovi spletni strani www.bonus.si.

KOMBINIRANJE POPUSTOV
Popusti v tabelah v First minute katalogu se ne kombinirajo med seboj, razen kjer je to navedeno drugače.

AKCIJSKI POPUSTI (7=6, 14=12 …)
V nekaterih objektih so za različne datume prihodov na voljo posebni akcijski popusti, navedeni kot 7=6, 14=12 itd. Takšen popust pomeni, da npr. letujete 7 dni, plačate pa le 6 dni počitnic. Načeloma velja, da akcija, npr. 7=6, izključuje popust za zgodnjo rezervacijo. V tem primeru strankam obračunamo tisto akcijo, ki jim prinese več ugodnosti. V primerih, ko veljata tako akcija kot popust za zgodnjo rezervacijo, je to v tabeli posebej navedeno. V primeru, da sta v tabeli navedena popust za zgodnjo rezervacijo in akcija, pa ni posebej napisano, da veljata oba, velja le večji od navedenih popustov.

BREZPLAČNE POČITNICE ZA OTROKE IN OTROŠKI POPUSTI

V izbranih terminih in objektih, predstavljenih v našem katalogu, so posebej označeni popusti in ugodnosti za otroke in najstnike, ki ponekod celo do 15. leta bivajo brezplačno (v spremstvu dveh odraslih oseb). Še posebej je potrebno pohiteti z rezervacijo družinskih sob, saj jih v hotelih ni veliko. V njih otroci velikokrat bivajo brezplačno.
Posebni popusti za otroke so vedno določeni s posameznim programom turističnega aranžmaja ali potovanja in veljajo do določene starosti otroka. Na primer: popust za otroke do 12. leta velja, če otrok na dan pričetka dopusta (letovanja) še ni dopolnil dvanajst let.

OBROČNO ODPLAČEVANJE
Vse aranžmaje iz Bonusove kataloške ponudbe je možno plačati tudi na obroke. Ob prijavi se poravna akontacija v višini 30%, prijavnina 12 € in morebitno zavarovanje rizika odpovedi. Preostanek je mogoče poravnati:
-S plačilnimi karticami NLB MasterCard, Visa in Karanta na obroke do konca leta. Višina plačila je pri posamezni stranki omejena z razpoložljivim limitom porabe na kartici. Do treh obrokov ni stroškov, od 4 do 6 obrokov je administrativni strošek 11 €, od 7 do 11 obrokov je strošek 22 €.
- Z Erste Card (Diners) je možno plačilo na 6 obrokov. Pri tem bo obračunanih 6 % administrativnih stroškov.

KATEGORIZACIJA
Ob imenih hotelov je označena kategorizacija. V preteklih letih je bilo na Hrvaškem mnogo objektov delno ali popolnoma prenovljenih, zaradi česar se jim je kategorizacija dvignila na 3 ali celo 4 zvezdice. Iz leta v leto se oži izbor objektov nižje kategorije oziroma nižjega cenovnega razreda, pravočasna rezervacija pa postaja še toliko bolj pomembna.

Veljavna kategorizacija na Hrvaškem še vedno dopušča velike razlike med objekti z enako kategorijo. Nekateri hoteli so zelo lepo opremljeni, vendar zaradi malenkosti (kvadratura sob ali bazena) ne dobijo višje kategorije. Kategorizacija ustreza veljavni kategoriji v decembru 2015. Lahko se zgodi, da se sčasoma kateremu od objektov kategorizacija spremeni (navzgor ali navzdol). Te spremembe so odvisne od uvajanja novih hotelskih standardov, zato turistična agencija Bonus ne prevzema odgovornosti za spremembo kategorije.

KAKO DO REZERVACIJE?

Potniki lahko turistični aranžma rezervirajo v:

- poslovalnicah Bonus Turistične agencije v Mariboru in Celju;
- preko spleta - na www.bonus.si oziroma po e-mailu info@bonus.si;
- v pooblaščenih agencijah širom Slovenije.

Ob prijavi se plača akontacija v višini 30% cene aranžmaja in prijavnina v višini 13 €. Ob rezervaciji lahko vplačate tudi zavarovanje stroška odpovedi turističnega potovanja, ki ga sklepamo za zavarovalnico Adriatic Slovenica Zavarovalna družba d.d. po pogodbi K-TUR-BON/16a. Zavarovanje velja v primeru odpovedi zaradi bolezni, smrti ali nesreče potnika, vplača pa se v višini 3% cene aranžmaja. Preostanek je potrebno poravnati najkasneje 10 dni pred odhodom.

KAJ VKLJUČUJEJO CENE?
Vključujejo dnevne storitev za polpenzion, polni penzion, all inclusive, nočitev z zajtrkom ali najem. Veljajo na osebo v dvoposteljni sobi, razen pri apartmajih, kjer veljajo za najem celotnega apartmaja. Turistična pristojbina večinoma ni vključena v ceno in je navedena v rubriki doplačila. Vse cene v katalogu so v EUR.

MENJAVE GOSTOV, 10 ali 11 DNEVNE POČITNICE
Menjave gostov so v katalogu navedene za vsak objekt posebej. V večini objektov so ob sobotah, nedeljah ali sredah, ponekod pa tudi vsak dan.
V mnogih objektih je možno rezervirati 10 ali 11 dnevne počitnice. V tem primeru so menjave gostov ob sredah in sobotah (ali nedeljah). Pri tako izbranih terminih je še posebej pomembno, da se za rezervacijo odločite čim prej.

MINIMALNO BIVANJE
Minimalno bivanje pomeni, da se v primeru krajšega bivanja od minimalnega števila nočitev cena zviša za določen odstotek, ki ga določi hotelsko podjetje.

PONUDBA IZVEN POLETNEGA KATALOGA (PRVI MAJ, MEDITERAN, POTOVANJA …)

Ne glede na to, da se je naša agencija specializirala za Jadran, se ukvarjamo tudi z vsemi ostalimi počitniškimi destinacijami, izleti, eksotičnimi potovanji, križarjenji, letalskimi vozovnicami in ostalo ponudbo ter svetovanjem. Počitniške aranžmaje na Mediteranu ponujamo v organizaciji preverjenih partnerjev (Kompas, Palma, Oasis Tours, Sajko, Vard, Avantura, Cruisse & Ferry, Intelekta, Sonček, ETI …). Prav tako sodelujemo tudi  z večjimi tujimi organizatorji  kot so TUI, Gulet, Dertour, Schauinsland, FTI, ITS Billa Reisen, BigX-tra Touristik, Alltours, Neckermann, Meier's Weltreisen in drugi. Ponudnikov je veliko in s pomočjo le-teh najdemo najugodnejšo ponudbo, ki najbolj ustreza željam naših strank.

DOBRO JE VEDETI:

Namestitev v sobe oz. apartmaje je možna ob 14. uri ali kasneje. Zadnji dan je potrebno sobe oz. apartmaje zapustiti do 10. ure, razen kjer je navedeno drugače. Zaradi povečanega števila gostov ob sobotah se lahko zgodi, da pri namestitvi v sobe prihaja do zamud. Zaradi gneče na cesti se vse več gostov odloča, da na počitnice odpotujejo dan prej. Zaradi tega se oglasijo na recepciji že v jutranjih urah na dan nastanitve. Opozarjamo, da so hotelske sobe v tem času še zasedene z drugimi gosti in da se tako zgodaj (razen izjem), ni mogoče namestiti.
• Hotelska podjetja imajo hišna pravila, objavljena v svojih objektih. Prosimo vas, da jih upoštevate.
• Večina objektov ima na recepciji sef, v katerem bodo denar, dokumenti in dragocenosti na varnem. Hotelske organizacije ne prevzemajo odgovornosti za stvari, ki jih gosti pustijo v sobah ali apartmajih. Prav tako te odgovornosti ne prevzema turistična agencija Bonus. Priporočamo vam, da uporabite hotelski sef. Storitev se plača na recepciji objekta.
Notranji bazeni so julija in avgusta v večini hotelov zaprti.
• V apartmaju lahko biva le toliko oseb, kolikor je na voljo ležišč. Vsak otrok mora imeti svoje ležišče, razen, če je v ceniku določeno drugače. Cena najema vključuje: uporabo posteljnine, brisač (menjava enkrat tedensko), porabo vode, elektrike, končno čiščenje … Apartmaji so opremljeni s posodo in priborom za ustrezno število oseb. Priporočamo, da s seboj vzamete kuhinjske krpe in nekaj dodatnih brisač.
• Z željo, da vam pomagamo preživeti prijetne počitnice, smo za vas zbrali kopico informacij o objektih in krajih kjer stojijo. Pri izdelavi kataloga smo upoštevali podatke, zbrane do 20.10.2017. Če bi kasneje zaradi obnove (ali podobnih vzrokov) katerega izmed izbranih objektov prišlo do odstopanj, bomo poskrbeli za dodatne informacije, ki vam bodo na voljo na naših prodajnih mestih.
• Slovenski državljani lahko v Republiko Hrvaško vstopajo z osebno izkaznico ali potnim listom in tam na podlagi tega dokumenta bivajo tri mesece. Za potovanje v BIH je sicer zahtevan potni list, vendar lahko v Neum potujete z veljavno osebno izkaznico. Vse informacije o potovanjih v ostale države sveta najdete na portalu Ministrstva za zunanje zadeve RS.

SPREMEMBE REZERVACIJ
Sprememba rezervacije je možna do 30 dni pred odhodom. Sprememba rezervacije je sprememba imena, vrste sobe ali apartmaja, termina. Strošek spremembe znaša 15 €. Odpoved rezervacije ni sprememba rezervacije.

REKLAMACIJE
V primeru, da s storitvami niste zadovoljni, jih OBVEZNO reklamirajte že na recepciji hotela ali apartmajev in ne šele po vrnitvi domov. Če nepravilnosti ni mogoče odpraviti, od hotelirja zahtevajte pisno potrditev pomanjkljivosti. Na osnovi te lahko v zakonsko določenem roku vložite pisno pritožbo.